Blog Standard

Izobraževanje na temo ITIL kulture

Pretekli teden, so se uporabniki udeležili našega izobraževanja na temo ITIL kulture – ang: Information Technology Infrastructure Library. Glavni poudarek izobraževanja je bil na celotni ITIL kulturi kot tudi na samemu Atlassian-u. Veseli nas, da lahko naše znanje delimo in s tem pomagamo drugim!
Read More

Smartis Piknik 2021

Preteklo soboto smo se člani Smartis družine družili in zabavali na pikniku (ob upoštevanju vseh predpisov Nacionalnega inštituta za javno zdravje). Skupaj z našimi najbližnjimi smo uživali v lepem vremenu, dobri hrani, športnih in kulturno-zabavnih aktivnostih, ter seveda v odlični družbi. Ker slike povedo več kot tisoč besed, zato vas vabimo da si odspodaj ogledate […]
Read More

Infosek 2021 konferenca

Tudi letos se je SmartIS ekipa udeležila Infosek 2021 konference. Pri SmartIS-u si štejemo v čast sodelovati na tovrstnih dogodkih – ne zgolj kot pokrovitelj, temveč tudi kot predavatelj. Letos je Matej Bertoncelj izvedel zanimivo predavanje z naslovom »Kontrolirano zavajanje napadalcev«. 🎯 Našo prisotnost na Infosek 2021 smo zaokrožili z dobrodelno donacijo. 🥰 #events #Infosek […]
Read More

Imamo osveženo grafično podobo

September vsako leto prinaša nove začetke, pripelje nove izzive in uspehe. SMARTIS začenja september z novo spletno stranjo in osveženo celostno grafično podobo. Vabimo vas, da nas ponovno spoznate. Prenovljene in pripravljene na nove začetke. Naš nov logotip: Pri oblikovanju novega logotipa smo izhajali iz obstoječe podobe Smartisa in ubrali princip evolucije, ne revolucije. Z […]
Read More
INFOSEK 2021

INFOSEK 2021

Smo ponosni sponzor in govorec na največjem regijskem dogodku s področja informacijske varnosti – INFOSEK 2021. We invite you to join us between 8. – 10. September 2021 at the event. https://www.infosek.net/en
Read More
ITSM Vision

SmartIS is hosting an Atlassian expert

Over the years, thousands of software development teams adopted the principles of agile and DevOps, empowering them to build faster and with greater quality. So then what about the rest of IT, the in-the-trenches service management teams providing equipment and access, reviewing changes, fixing incidents, and running the help desk? Where’s their revolution? And how […]
Read More
X